sâmbătă, 24 martie 2012

Small eyes Pin-up



Hello friend,

Am fost întrebată de către prietenele mele cum ar putea să se machieze astfel încât ochii lor mici să pară mai mari.
Ei bine, am venit cu machiaj special pentru voi.

Machiajul pentru care am optat este un pin-up pe nuanţe de alb, crem şi maro deschis.
Am aplicat acel crem pe pleoapa superioară, din colţul interior până în colţul exterior al ochiului,urcând cu această culoare până în pliul ochiului. Am aplicat apoi un maro deasupra pliului, uşor spre arcadă şi pe pleoapa inferioară sub nuanţă de crem.  Apoi cu o nuanţă de alb am subliniat colţul interior al ochiului şi linia genelor inferioare.
Aplicarea culorilor deschise pe pleoapa inferioară şi folosirea unui creion alb pe linia apei a creat iluzia de mărire a ochiului.

Am trasat dunga te tuş alungită - specifică lookului pin-up.

Pentru buze am folosit un ruj mov, superb de la L’oreal Color Riche, nuanţa  Plum Passion cu care am colorat conturul buzei, iar în interior am aplicat L’oreal Color Riche Intense Fuchsia.

Iar pentru un plus de eleganta - beauty spot! Mi-am făcut o mică aluniţă pe obrazul drept( pam-pam)

Aceaşi rutină pentru machiajul feţei, fond de ten, anticearcăn, contur, blush,illuminator şi pudră.



























Hope it's useful.
Have a blast this sunny weekend!

Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu