sâmbătă, 17 martie 2012

Purple Pop


Hello friends,


Cum deja cred că v-aţi dat seama din titlu, machiajul de azi este unul simplu dar cu o pată de culoare: MOV!

Culorile ce au în componenta lor, roşu, sunt perfecte pentru acelea dintre noi cu ochii verzi, pentru că sunt complementare (asta ca să bag şi puţină teorie J ).

Acestea fiind spuse propun să revenim la look-ul nostru de azi J.

Pe pleoapa mobilă am optat pentru un roz pal, iar în pliul ochiului am folosit mai întâi o nuanţă mai deschisă de gri urmată de o alta mai închisă. Nelipsitul tuş negru(cat-eye, of course J ), mai multe straturi de mascara şi un iluminator pe arcadă completează partea superioară a machiajului.

Here comes the “pop” part J şi anume ... pleoapa inferioară J.

Aici am folosit de-a lungul ochiului aceaşi nuanţă de roz peste care am revenit cu un creion mov, iar cu ajutorul unui fard(tot mov) am creat acel efect fumuriu(şi cu ocazia asta am şi fixat creionul J )

Well that’s about it with the eyes! J

Machiajul feţei este acelaşi(there’s  nothing special about that J) aşa că nu mai întind la descrieri.

One pink nude lip completes today’s look! J










P.S: pentru că acest machiaj l-am purtat într-una din zilele trecute nu mai ştiu cu exactitate ce produse am folosit L.

P.S 1: Hope you’ll forgive me şi promit să postez ceva mai special săptămâna viitoare!


O zi de Duminică frumoasă şi.....Stay CHIC!

M



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu