joi, 22 martie 2012

Fantasy - A lot of colours

Hello friends,


În primul rând ţin să menţionez că ADOR vremea din ultimele zile! J

Cum v-am promis în ultimul meu post, revin cu un look ceva mai special(să zicem J ) nu a fost deloc planificat, ci pur şi simplu am lăsat frâu liber imaginaţiei.

Ei bine, într-o seară(acum ceva timp J ) m-am decis să îmi fac ordine în farduri şi pensule şi uitându-mă în paleta de 72 de culori, am realizat că sunt destul de multe culori (foarte frumoase) pe care nu le-am folosit niciodată (sau aproape niciodată). Mi-am zis “ce ar fi dacă le-aş folosi pe toate combinate? Oare ce-o să iasă?” iar rezultatul nu a fost ceva chiar atât de înfricoşător J şi m-am decis să îl împărtăşesc cu voi, acum J.

Am început prin a aplica un portocaliu în colţul intern al ochiului urmat de un roşu intens(în poza nu este la fel de intens ca în realitate), apoi un mov nebun în “v-ul” exterior şi în pliu. Tot în pliul ochiului am unit nuanţa din colţul extern cu cea din colţul intern, încercând să încadrez şi delimitez cât mai bine rosulJ.

Ca şi illuminator al arcadei am folosit cel mai intens galben din paleta şi pentru că aveam sentimentul că lipseşte ceva, am adăugat şi o sprânceană ALBASTRĂ!

Pentru pleoapa inferioară m-am limitat numai la 3 culori şi anume: mai întâi aceasi culoare folosită ca şi illuminator amestecată cu o nuanţă de verde crud, în colţul intern continuând cu mov.

Same old routine for my face, numai că de acesta dată am optat pentru un blush foarte pronunţat! J

Un ARGINITU pe buze completează machiajul nebun al acestei postari.












Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu