joi, 1 martie 2012

New beginning - Noi

Hello friend,

Ca o zi de primăvară, am sosit şi noi, două tinere amateur make-up artist, una din Ploieşti , alta din Bucureşti şi am inaugurat acest blog.
Nu se putea alege o dată mai bună decât prima zi din luna femeii.
Înainte de a începe să postăm look-uri, review-uri şi tutoriale ( mare atenţie - suntem puse pe fapte mari) ne-am gândit să facem cunoştinţă cu vasta şi foarte complicata blogosferă ( ne-am dat seama că nu e atât de uşor pe cât pare ) şi să ne apropiem de viitorii noştri follow-eri, prieteni :)
Am decis să venim cu un început fresh, specific zilei de azi, dar... azi-noapte a nins :).
Ne numim Mihaela şi Ioana, nu ne cunoaştem de prea mult timp dar chimia există şi e puternică. Avem foarte multe în comun, principalul lucru fiind Make-up- ul.




Mihaela  aka M - 24 de ani, din Bucureşti
Zodia Rac cu ascendant în Scorpie :)
Sinceră, îmi plac oamenii sinceri. Copilăroasă şi femeie în acelaşi timp.
Îmi aleg prietenii cu atenţie şi mi-i păstrez aproape.
Jumătatea organizată din acest duo :)


Ioana  aka Jo– 22 de ani, Ploieşti
Zodia Balanţă – nu sunt nici pe departe cea mai echilibrată femeie din această zodie
Am subtilitatea şi diplomaţia unui tanc rusesc, îmi place la nebunie să îmi fac prieteni, ador să dau sfaturi (bune) şi iubesc să ştiu că oamenii din jurul meu mă apreciază.
Şi pentru ca acest duo sa fie perfect , eu sunt jumatatea haotică
Lucrăm împreună într-o corporaţie multinaţională, şi vorbim toată ziua despre machiaj, produse şi stiluri.



Motto:
"Happiness is the secret to all beauty. There is no beauty without MAKE-UP."
Dragele noastre, ne dorim din suflet să vă fim de folos şi să vă placă ce va urma.
Ne asumăm responsabilitatea de a nu vă dezamăgi.

Stay CHIC,
Jo&M



7 comentarii: