vineri, 30 martie 2012

Oriflame Lipstain - Review

Hello Friends,

De ceva timp îmi doresc un produs de genul “lipstain” pentru că am citit şi am auzit foarte multe cronici bune despre acesta. Fiind foarte curioasă să văd ce este mai exact şi cum acţionează, m-am hotărât să îl încerc pe cel de la Oriflame.


Ambalajul şi aplicatorul sunt asemănătoare celui de gloss, diferite fiind conţinutul şi consistenţă acestuia, pentru nu este gras sau lipicios, ci uşor apos ce intră imediat în pielea buzelor oferindu-le o superbă culoare roşiatică(în cazul meu, Raspberry J )

Lipstain-ul se usucă mat. Pentru acelea dintre voi cărora le place ca buzele lor să aibă un aspect lucios, pot adăuga deasupra un luciu de buze incolor(lucru care va face culoarea să pară şi mai aprinsă). Depinde de câte straturi aplici nuanţa devenind din ce în ce mai intensă.

Este un produs ce are o rezistenţă medie spre îndelungată, în cazul meu a rezistat aproximativ 4-5 ore.

Până acum am acordat numai bile albe acestui “lipstain” dar are totuşi şi bile negre.

Prima bilă neagră este datorată tocmai consistenţei sale  şi a aspectului mat, pentru că nu conţine elemente care să îţi hidrateze buzele, le usucă uşor.

Din cauza rezistenţei  produsul se strânge în crăpăturile fine ale buzelor, ceea ce crează un aspect neplăcut în momentul în care zâmbeşti.

Eu mă declar mulţumită de acest produs, nu sunt foarte încântată, dar îşi face treaba!
                                                               
 





Sper că acest chic review vă este folositor!

Până data viitoare….Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu