marți, 13 martie 2012

Inspired by - Adele brown smokey eye


Hello friends,


Iată cum am ajuns şi la primul nostru machiaj “inspired by”. J


“Hoinărind” pe google în căutarea unui machiaj pentru acestă categorie, am dat peste o poză ceva mai veche de’a lui Adele (http://www.guardian.co.uk/music/2011/apr/24/adele-21-album-music-charts poza o găsiţi aici)

Nu am reprodus exact acelaşi machiaj, ci am folosit poza ca şi sursă de inspiraţie (no harsh judgement J ) înlocuind negrul cu maro(it was too much black for that time of day J)

Pe pleoapa mobila în colţul interior al ochiului am folosit un auriu sidefat, iar în continuarea lui am adăugat un arămiu. În pliul ochiului am optat pentru un maro perlat închis şi pentru că nu mi se părea destul de intensă culoarea am mai adăugat puţin negru mat. Următorul lucru pe listă a fost tusul negru mai alungit decât de obicei, pentru a crea acel efect de “cat eye”  (Adele like liner J )

Pentru pleoapa inferioară am mers pe aceleaşi culori, auriu – arămiu –maro închis, iar pe linia apei am ales să pun un creion cremos maro închis.

Fond de ten matifiant, contur, iluminator şi un ruj Sparkling Peach completează look-ul de azi J.







Produse folosite:

·         Elf Eye Primer

·         Sleek – Oh So Special

·         L’oreal –Million Lashes Mascara

·         Fond de ten Maybelline Afinitone – 03 Light Sandbeige

·          Flormar - Pudră minerală Terracota 20

·         Flormar – Pretty Compact Powder nuanţa 195 (contur)

·         Avon Lipstick – Sparkling Peach



Stay CHIC!

M




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu