joi, 15 martie 2012

Lime Look


Helllo friends,


Astăzi postez un look îndrăzneţ şi ...GALBEN!
Am făcut acest machiaj special pentru postare, am făcut pozele şi apoi m-am demachiat.
M-am inspirat dintr-o poză de pe Facebook, nu ştiu dacă ştie toată lumea dar sunt aplicaţiile acelea cu zodii.Printre  multe poze cu animăluţe, case de vacanţă, maşini şi bărbaţi HOT, sunt şi pozele cu machiaje.
Este un look uşor de obţinut indiferent de culori şi combinaţii. Eu am optat pentru galben aprins, un verde kaki şi un verde lime.

Am aplicat pe pleoapa mobila acel galben aprins şi am continuat până în colţul intern al ochiului, urmat de două nuanţe de verde: kaki şi lime
În pliul ochiului am aplicat kaki, şi pentru că nu mi se părea destul de intens, am adăugat un pic de negru mat în colţul extern.. Bineînţeles , o dungă de liner negru pentru eleganta :).

Pe pleoapa inferioară am aplicat verde lime şi am conturat ochiul cu un creion negru (inclusiv linia apei)
Toate culorile folosite sunt din trusa Fraulein, pe care am mai prezentat-o şi în postările trecute.

Mascara L'oreal Million Lashes.

Am decis să îmi aplic şi gene false şi m-am chinuit puţin, recunosc, pentru că s-a stricat puţin forma lor din cauza uzurii.Cum nu aveam alt set la îndemână la momentul respectiv, a trebuit să mă descurc cu ce aveam. Au ţinut cât să îmi fac câteva poze... acela a fost ultimul lor drum...

Pentru buze am folosit: Ruj L'oreal Rose Glase şi un strop de gloss roşu de la Flormar.

Cum v-am obişnuit deja, pentru faţă am folosit :

Cremă de zi matifianta Nivea
Fond de ten L'oreal Accord Parfait
Concealer Oriflame
Pudră L'oreal Accord Parfait
Highlighter Boots no 7 vanilla
Contur Paleta Fraulein Face Powder
Blush Paleta Fraulein Blushes











Cam asta ar fi tot, sper că nu am uitat nimic.

Vă mulţumim că ne urmăriţi si see you next time ladies :*

Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu