vineri, 9 martie 2012

Grey is on my mind


Hello friends,

A venit iar rândul meu pentru a posta un nou machiaj J.

De dimineaţă m-am trezit cu gândul că trebuie să folosesc NEAPĂRAT un fard gri (dar nu m-am gândit în ce combinaţie să-l folosesc, aşa că am improvizat J )

Look-ul de azi este cu gri închis perlat (Sleek – OSS – Glitz, binteles J ) şi în pliul ochiului am ales să pun un maro(Sleek – OSS – Gift Bakset, tot perlat) ca să se facă trecerea frumos de la o culoare la alta. Pentru pleoapa inferioară am optat pentru aceasi nuanţă de maro şi pentru colţul intern, un fard de o culoare nedefinită J (Sleek – OSS – Gateau). Un iluminator uşor pe arcada, un creion de ochi maro deschis pe linia apei şi tusul negru uşor extins completează perfect machiajul ochilor.

Machiajul fetei este cel cu care deja v-am obişnuit J: fond de ten matifiant, contur, iluminator iar pentru buze am optat pentru o culoare nude.

Produsele folosite pentru machiajul ochilor şi al feţei:

· Elf Eye Primer

· Sleek – Oh So Special

· Rimmel – Scandaleyes

· Fond de ten Maybelline Afinitone – 03 Light Sandbeige

· Flormar - Pudră minerală Terracota 20

· Flormar – Pretty Compact Powder nuanţa 195 (prea închisă pentru tenul meu, aşa că o folosesc pentru contur)

· S-HE Stylezone – nuanţa 322







Hope you like it and…Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu