luni, 26 martie 2012

Kind of Oriental Look


Hello friends,

A început o nouă săptămână şi vin cu un articol nou, primul meu machiaj pe alta persoană publicat pe blog.
Oh well, let’s get down to business!
Vă rog să faceţi cunoştiinţă cu Diana (sweet lil’ Di J XOXO), ea a fost cobaiul meu pentru această postare.
Aşa cum a zis şi Jo în postarea trecută este mult mai uşor să te machiezi decât să machiezi pe altcineva. În cazul meu a fost şi mai greu pentru că nu am mai machiat o altă faţă de foarte mult timp (don’t ask me why  ‘cause I really don’t know J)
Pentru Diana îmi propusesem să îi fac un machiaj simplu de zi, numai că pe parcurs îmi venea câte o idee…şi încă una…şi încă una…până a ieşit ce a ieşit, ceva oriental în nuanţe pământii şi cu accente de auriu.
Am folosit paletele de la Sleek, Oh So Special şi Sunset. În colţul intern al ochiului am optat pentru un fard auriu sidefat, urmat de un mov pământiu pe linia genelor (o dungă ceva mai groasă decât de obicei). Un maro-arămiu ceva mai închis în pliul ochiului, pentru a da un pic de dimensiune ochiului.
Odată ajunsă aici mi se părea prea simplu machiajul şi am zis să mai adaug puţin negru, cat eye, mai exagerat , dar bine amestecat în colţul extern cu restul culorilor folosite. Un creion negru pe linia apei şi a genelor de jos urmată de acelaşi fard negru pe pleoapa inferioară (am coborât destul de mult cu acesta culoare faţă de linia genelor).
Ca şi iluminator am folosit acelaşi fard auriu cu care am blenduit puţin şi culoarea de pe pleoapa inferioară.
Pentru că tot am mers pe o temă mai orientală (soare mult J ), aşa m-am hotărât să folosesc un fond de ten mai închis decât tenul ei, cu multă pudră bronzanta şi illuminator pe măsură. Un ruj nude/piersicuţa completează perfect machiajul de azi.









Stay CHIC!
M

P.S: Mulţumesc Di!!! XOXO


Un comentariu:

  1. O sa te laud si o sa ma laud: foarte frumos machiajul, nu am aratat niciodata mai bine :)

    RăspundețiȘtergere