sâmbătă, 10 martie 2012

Rimmel Scandaleyes – Review


Hello Friends,

Pentru astăzi am ales să publicăm primul chic review, iar produsul pentru care am optat este noul mascara de la Rimmel London – Scandaleyes.

Mascara este elementul care întregeşte machiajul!

În primul rând ţin să menţionez că sunt o fană înrăită a mascarei cu pensula voluminoasă, acesta fiind şi motivul pentru care am cumpărat  produsul în cauză.

Deşi rimelurile mele preferate sunt cele de la Loreal, Voluminous şi Million Lashes, acum două săptămâni am văzut reclama de la Scandaleyes şi m-am îndreptat direct către raionul de cosmetice (culoarea ţipătoare a ambalajului m-a atras ca un magnet J ). Deschizându-l am văzut pensula URIAŞĂ şi FOARTE deasă şi m-am gândit că trebuie să-l încerc, mai ales că era(sau încă mai este) la oferta - 50%.

Nu sunt în măsură să-mi dau cu părerea despre compoziţie, dar la început continul este foarte subţire(lucru pe care eu personal îl urăsc) deşi, este o chestie întâlnită la toate rimelurile noi.

Ce m-a surprins a fost faptul că la prima folosire nu mi-a lipit genele şi nici nu le-a încărcat, deci şi prin urmare are o bilă albă (so far, încă suntem la primul strat J)

Începând cu al doilea strat de mascara, am observat că genele mele erau deja mai lungi şi aveau mai mult volum (a doua bilă albă).

Cea mai mare partea a timpului, atunci când mă machiez, o acord mascarei…aplic mai multe straturi până când genele mele au aspectul care-mi place…pentru review de astăzi m-am oprit la 3 J.

Pentru acelea dintre voi cărora le plac genele întoarse, aceasta mascara nu este pentru voi! (prima bilă neagră L )

Ca să concluzionăm, acest rimel alungeşte şi acordă volum genelor dar nu le şi întoarce, per total mă declar mulţumită.




                                                      
                                                                     Primul strat



                                                                    Al doilea strat



                                                                  
                                                                      Al treilea strat




Sper că am reuşit să fac un review cât de cât ok J

Stay CHIC!

M








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu