duminică, 11 martie 2012

Cristal Violette


Hello friends,

M-am tot gândit zilele astea ce look să fac pentru următoarea postare, şi azi,în timp ce mă uitam prin trusă ca să îmi fac un plan de bătaie, am dat peste un ruj absolut magnific!
Îl cheamă L'oreal Color Rich Cristal Violette, şi este o nuanţă plăcută de violet cu foarte multe particule mărunte de sclipici argintiu ( mi-a plăcut atât de mult rujul că am decis ca postarea să ii ia numele).De aici mai departe machiajul ochilor şi al feţei a decurs perfect.



Am folosit numai farduri Sleek, în tonuri de maro, auriu şi cupru, iar pentru faţă m-am gândit să optez pentru un aspect bronzat, cu obrajii bine conturaţi şi iluminaţi.





















Am folosit:

Ochi:
Trusa Sleek Sunset
Creion maro Ada
Highlighter pe arcadă şi în colţul interior al ochiului
Rimmel L'oreal Million Lashes

Sprâncene:
Revlon Vital Radiance Brow Powder 04

Faţă:
Fond de ten L'oreal Accord Parfait 130
Pudră terractota Flormar 21
Contur L'oreal Glam Bronze 05
Blush paleta Fraulein (1)

Buze:
Magnificul L'oreal Color Riche Cristal Violette 328
Gloss transparent Nivea

Hope you've enjoyed it, see you next post!


Stay CHIC!
Jo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu