sâmbătă, 3 martie 2012

M's first appearance


Hello friends,

Acum că ne-am cunoscut, vrem să vă arătăm şi de ce suntem capabile.Ne-am gândit să începem prin a vă arăta care e stilul fiecăreia şi look-ul care ne caracterizează cel mai bine.
Ei bine, pentru mine machiajul meu de toate zilele este cel “pin-up” pentru că ador tot ce ţine de perioada anilor ’40 - ’60, adaptată la tendinţele din prezent. Acea linie de tuş negru uşor extinsă pentru a crea efectul de “cat eye” mi se pare foarte feminină şi seducătoare, ce poate fi purtată indiferent de momentul zilei. Schimbând doar culoarea rujului poate fi transformat uşor dintr-un look de birou/şcoală/facultate într-unul de seară, adăugând un ruj roşu (preferatul meu) sau burgund.
De această dată am optat pentru culori clasice şi ruj roşu (classy all the way J).Un fard de culoarea pielii (Sleek – Oh So Special – Cream) aplicat pe pleoapa mobilă şi o umbră creată din mai multe nuanţe de maron (because I’m addicted to color mixingJ).
Revenind la oile noastre şi continuându-ne discuţia, pentru efectul de umbra am folosit mai întâi o nuanţă de bej (Sleek – OSS– The Mail) pentru a defini pliul ochiului şi pentru a face trecerea treptat, de la o culoarea la alta. Un maron închis (Sleek – OSS – Boxed) a urmat apoi peste acel bej, pentru că am folosit până acum numai colori mate, am decis să adaug şi ceva arămiu perlat (Sleek – OSS –Gift Basket).
Ca pin-up’ul să fie complet am optat pentru un fond de ten matifiant şi o faţă bine conturată şi iluminată, şi desigur nelipsitul ruj roşu.Sperand ca postarea de azi nu a fost prea lunga si plictisitoare, voi incheia in stilul nostru caracteristic J.











Pana la urmatoarea postare ( stay tuned for Jo’s post) …stay CHIC!
M

2 comentarii:

  1. hey, foarte dragute machiajele :)) sper sa vedem cat mai multe si mai ingenioase. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Kory! Ne bucuram ca iti plac! Pregatim noi postari :) Stay tuned and ...stay CHIC! :)

      Ștergere