duminică, 25 martie 2012

ELF Eyelid Primer - Review

Hello Friends,


Astăzi este rândul meu pentru a face un review, aşa că m-am gândit să vă fac cunoştiinţă cu produsul nostru(al meu şi al lui M)  preferat - ELF Eyelid Primer.



Am aflat de acest produs minunat de la M şi a venit ca o rază de soare în viaţa şi în trusa mea :))
Eu am tenul normal spre gras şi mă trezeam mereu cu fardul strâns pe pleoapă după câteva ore de la aplicare(înnebuneam!!!!!)
Mi-am dat comandă de pe site ca un copil ascultător, produsul a ajuns în mâinile mele cam în 5 zile şi muream de curiozitate să-l încerc, aşa că a doua zi de dimineaţă, m-am machiat(ca în fiecare dimineaţă) numai că de data aceasta am folosit şi ELF Eyelid Primer. Dragosteeee la prima aplicare :)

Iar acum să începem review-ul, zic :).

în ceea ce priveşte aspectul, produsul este ambalat într-o sticluţă de plastic (asemeni celei de gloss) având acelaşi tip de aplicator.

Textura este una uşoară ce este asimilată cu rapiditate de piele. Se aplică atât pe pleoapa superioară cât şi pe cea inferioară, în cantităţi mici şi se întinde cu ajutorul degetului.
Peste primer se aplică fardul de pleoape ,creionul sau tuşul în mod obişnuit. Diferenţa se vede în câteva ore şi anume: fardul nu se va mai strânge în ridurile pleoapei superioare.

Elf Eyelid Primer este un produs cât se poate de util şi poate fi folosit indiferent de tipul de ten.

Raportul calitate preţ este mai mult decât satisfăcător, mai ales că majoritatea primer-elor bune au nişte preţuri destul de ridicate pentru o persoană pasionată de makeup. (Urban Decay, Too Faced ,MAC etc.)

Noi îl folosim de fiecare dată când ne machiem şi suntem amândouă foarte mulţumite de acest produs. Ca şi durată în timp de la prima folosire, o sticluţa ţine în medie cam 2 luni, dar are o tendinţa de a se usca destul de repede datorită texturii.

Îl găsiţi pe site-ul oficial Eyes Lips Face Romania(ELF) la un preţ foarte bun.

Partea proastă este că îl găsiţi destul de rar pe site, de aceea noi îl vânăm de cel puţin 3 ori pe săptămână, iar când îl găsim disponibil comandăm cel puţin 2 sticluţe pentru fiecare :)

Este disponibil în mai multe nuanţe, însă noi (atât eu cât si M) optăm pentru cel nude (the safest way to go :)).

Per total este o investiţie foarte bună şi ajută la păstrarea acelui look fresh al machiajului ochilor întreaga zi.

Hope this chic review was helpful!

Stay CHIC!
Jo





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu