joi, 29 martie 2012

Grey and Purple


Hello friend,

Iată că am sosit cu o postare nouă.

Pentru acest look am folosit paleta Sleek Oh So Special şi paleta Fraulein.
Este un look foarte uşor de obţinut, nu aveţi nevoie decât de o pensulă de blend şi una small angled.
Am aplicat nuanţa Glitz ( Sleek OSS) pe centrul pleoapei superioare, urcând cu această nuanţă spre pliul ochiului.
În colţul interior am folosit un alb perlat din paleta Fraulein, şi tot din aceasta am folosit şi un movului închis pe care l-am aplicat în colţul exterior al ochiului ( unde am blenduit bine cu Glitz). Am continuat cu nuanţă de mov şi pe pleaopa inferioară.
Am trasat o dungă subţire cu ajutorul  nuanţei  Noir (OSS) şi o pensulă small angled. Am început de la jumătatea pleoapei superioare, foarte aproape de linia genelor , şi am continuat destul de mult cu această dungă  în exteriorul ochiului. Am aplicat acelaşi negru şi pe linia genelor inferioare, pentru continuitate.

Genelor le-am aplicat 3 straturi de mascara L’oreal Million Lashes.

Pentru faţă am folosit Rimmel London Wake me up ( va urma şi un review) , pudră L’oreal  Infailible  aplicată pe zona T , contur şi blush ( paletele  Fraulein) şi puţin illuminator Boots No7 Vanilla.

Pentru buze am combinat rujul Avon Perfect Peach cu puţin gloss roz pastel ( luat dintr-un boutique – no name, but it is brilliant!!!!)

Rezutat:























Don't forget to be amazing and stay...CHIC!!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu