miercuri, 7 martie 2012

Fresh Spring


Hello friend,

Am fost foarte bine dispusă în ultima săptămână.Neaşteptat de euforică. Pe de-o parte pentru că am inaugurat blogul ( lucru pe care mi-l doresc de ceva vreme), pe de altă parte pentru că s-a încălzit simţitor afară iar munţii de zăpadă ce îmi înconjurau casa, maşina şi strada se topesc văzând cu ochii.  Şi mai ales pentru că a venit PRIMVARAAA!!!
Aşadar, am decis să fac un look specific stării mele, un machiaj colorat, fresh, vesel şi luminos.

Iată ce a ieşit....













Am folosit:

Ochi:

Primer ELF
Verde - Trusa Fraulein - 1
Alb - Trusa Fraulein - 2
Mov - Trusa Fraulein - 3
Albastru - Sleek Sunset - 4
Roz - Sleek Sunset  - 5
Gel Eyeliner Albastru - Fraulein
Mascara Rimmel London Scandaleyes
Gene false individuale Ardell

Sprâncene:
Revlon Vital Radiance Eyebrow Kit


Faţă:
Crema Matifianta Nivea
Fond de ten L'oreal Infailible
Concealer Oriflame
Pudră Terracota Flormar 21
Highlighter Boots no7 vanilla
Blush Paleta Fraulein - 6

Buze:
Ruj Avon roz ( nu mai ştiu nuanţa şi s-a dezlipit eticheta ...deci... oricum a fost ediţie limitată şi l-am luat acum ceva timp)


Stay CHIC,
Jo




2 comentarii:

  1. Intr-adevar foarte primavaratic si vesel! Imi place mult! frumoasa combinatia de culori pe care ai facut-o. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Kory! Ne bucuram foarte mult ca iti place si ca ne urmaresti! Stay CHIC! :*

    RăspundețiȘtergere