sâmbătă, 3 martie 2012

Jo's first appearance


Ei bine , a venit şi rândul meu !

My favorite colour in the world : maro şi toate nuanţele derivate ( crem, bej, coniac, auriu etc) şi dacă mai sunt şi metalice, este perfect J
Cel mai mult îmi place să pun accentul pe ochi pentru că este cel mai important atuu pe care o femeie îl  detine, oglinda sufletului.
Partea haotică a acestui duo, iubeşte machiajul fumuriu şi bine blend-uit, fără linii prea bine definite şi  culori puse la voia întâmplării…oh well, that’s me! J
Pentru început am creat un machiaj fumuriu(just the way I like it J) de seară, folosind culori ce pun în evidenţă ochii căprui, şi anume mov şi auriu(nu am putut să mă abţin să nu folosesc one of my favs J ).
Acestea fiind spuse…să trecem la treabă! J
Pe pleoapa mobila am folosit drept bază un creion mov care are o mină cremoasă, ce poate fii uşor de întins ,peste care am pus un fard negru mat(Sleek – Oh So Special – Noir) rezultatul fiind cel aşteptat J .
Pentru umbră am optat pentru o altă nuanţă de mov, dar de data aceasta sidefată (Sleek – OSS – Celebrate) şi parcă tot nu era suficient, aşa că am mai adăugat o culoare de legătură între cele două déjà folosite, şi anume o frumoasă lavanda uşor perlată.
Şi cum trebuie să îmi pun amprentă şi mai mult pe acest machiaj, am ales să folosesc drept fard iluminant, AURIU, atât pentru colţul intern cât şi pentru arcada! J
Parcă  am vorbit totuşi prea mult despre machiajul ochilor(although I do love eye makeup) aşa că hai să ne mutăm atenţia către faţă:
 - Am folosit un fond de ten matifiant (L’oreal Infaillible ,nuanta D7 şi am amestecat-o cu o picatură de L’oreal Perfect Match, nuanta  130 pentru a inchide puţin culoarea tenului) pe care l-am setat cu o pudra mineral ( Flormar – Terracotta Powder , nuanta 21).
 -Pentru contur un bronzant pe tonuri  de cărămiziu ( L’oreal Glam Bronze ) şi bineînţeles illuminant auriu(cred că v-aţi obişnuit déjà J ).
Un ruj nude aduce un echilibru între toate elementele fetei.








And we’re done! 
Era de aşteptat să fie o primă postare kilometrică, sunt mai vorbăreaţă de fel şi îmi place să detaliez J

And now, together :


Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu