luni, 5 martie 2012

Orange Mania



Hello friends,


Pentru acest început de săptămână am hotărât să revin cu un machiaj fumuriu, în nuanţe de portocaliu şi arămiu. Personal,  acest machiaj mă duce cu gândul la vară(and I am a Summer fan :) ) şi la culorile cerului la asfinţit(undeva la mare :) ), dar am revenit cu picioarele pe pământ când m-am uitat în calendar şi am văzut 5 Martie.


Până când vine vremea călduroasă şi numai bună de mers la mare, propun să vorbim despre look’ul de azi.


Cum nu mai găsesc acea folie protectoare pe care erau inscriptionaţe denumirile fardurilor, am ales să fac o poza paletei  şi să scriu ordinea în care le-am folosit.


Produsele folosite pentru machiajul ochilor şi al feţei:


·         Elf Eye Primer


·         Sleek – Sunset


·         Rimmel – Scandaleyes


·         Fond de ten Loreal Accord Parfait D7


·         Flormar - Pudra minerală Terracota 20


·         Loreal – Bronzer 05


·         Nivea – Lipgloss




















Stay CHIC!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu