sâmbătă, 31 martie 2012

Purple Eyeliner – Casual Saturday Look


Hello Friends,

După cum bine ştiţi deja, eu sunt o fană înrăită a tuşului negru şi nu numai! Astăzi am revenit cu un machiaj foarte simplu ce poate fi purtat fie la o  plimbare prin parc sau pentru o ieşire la  terasa (că tot este vremea numai bună pentru aşa ceva J )

Nu vreau să fie un articol lung şi plictisor, ci vreau să fie unul simplu şi plăcut precum look-ul nostru de aziJ.

Pe pleoapa superioară am folosit un singur fard, un roz pal mat( Paleta de 72 de culori) ca să iasă şi mai mult în evidenţă nuanţă folosită ca şi eyeliner.  Centru atenţiei este Avon KajalStick – Purple ca şi contur(bineînţeles cat-eyeJ ). Pentru a creea efectul de gene mai dese am trasat o dungă foarte fină de tuş negru la baza lor.

Pe pleoapa inferioară am folosit tot un creion, argintiu(Vision EyeGlitz – Dark Silver), iar pe linia apei am optat pentru o culoare nude(Oriflame Kohl Pencil – Nude) pentru ca ochii să pară mai mari şi odihniţiJ.

Machiajul feţei este cel cu care v-am obişnuit deja: fond de ten matifiant şi conturul fetei l-am obţinut cu ajutorul iluminatorului. Un gloss roz deschis pe buze şi suntem gata!








Produsele folosite pentru machiajul ochilor şi al feţei:

Oriflame Perfecting Face Primer

 Elf Eye Primer

72 Eye Shadow Palette

Avon KajalStick – Purple

Oriflame Kohl Pensil – Nude

Oriflame Vision EyeGlitz – Dark Silver

One by One Volume Express Macara- Maybelline

Fond de ten Rimmel Stay Matte – True Ivory 103

MAC Studio Finish Concealer – Warm Sand

ELF Clarifying Pressed Powder – Apricot Beige

Flormar - Pudră minerală Terracota 20

Crema Iluminatoare – ELF Spotlight

 Oriflame Blue Lagoon – Pink Orchid



Weekend plăcut!


Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu