miercuri, 23 mai 2012

Vichy Dermablend Corrective Foundation Review


Hello Friends,


Aşa cum v-am promis , azi o să vă povestesc puţin despre fondul de ten Vichy Dermablend.


Este un fond de ten corector, cu putere de acoperire foarte mare, ceea ce pentru mine a venit ca o rază de soare într-o perioadă foarte întunecată a feţei mele :|. Nu ştiu exact ce se întâmplă cu tenul meu de la o vreme, dar arată absolut îngrozitor.
M-am speriat destul de tare şi am decis să mă duc la dermatolog. Pe lângă o cremă tratament, doctorul mi-a recomandat să folosesc Vichy Dermablend. Iniţial nu am înţeles de ce ,am crezut că vine în completarea cremei sau ceva, însă după ce l-am luat mi-am dat seama că până şi doctorul şi-a dat seama că este absolut necesar să îmi acopăr războiul de pe  faţă.

Costa în jur de 80 de lei şi promite cam aşa:

    - Grad ridicat de acoperire
    - Rezistenta 16H
    - 25% pigmenţi corectori
    - SPF 35
    - Hidratare 24H
    - Hipoalergenic

        "FORMULA REZISTENTA LA SEBUM ŞI TRANSPIRAŢIE:
 datorită unei combinaţii de pigmenţi minerali cu aminoacizi, atent selecţionaţi, formula devine rezistenta la excesul de sebum şi transpiraţie. "

Nu este în totalitate adevărat, întrucât după câteva ore de la purtare, faţa mea începe să lucească ( again, tenul meu este destul de gras, deci cel mai probabil pentru un ten uscat/normal îndeplineşte promisiunile)
În ceea ce priveşte SPF-ul, mi se pare absolut extraordinar că are un factor de protecţie solară atât de ridicat. Foarte, foarte util.

        "UŞOR DE UTILIZAT:
 extrem de uşor de folosit. Odată utilizat, nu este necesară reaplicarea pe parcursul zilei, iar aspectul mat pe care îl conferă tenului nu mai necesită utilizarea unei pudre."

Cum am spus şi mai sus, pentru mine nu se aplică! Eu trebuie să folosesc şi pudră ( şi o folosesc pe cea din aceeaşi gamă - Vichy Dermablend Loose Powder).

Textura este foarte plăcută, se întinde extraordinar de bine şi hidratează tenul pe tot parcursul zilei.
Ambalajul îmi place foarte mult pentru că este în sticluţă de plastic, foarte util atunci când pleci “ în deplasare”. Riscul de a se sparge este inexistent ( eu sunt foarte “mâini rare” şi îmi scapă printre degete orice )
Cel mai mare dezavantaj al acestui fdt este faptul că nu are decât  4 nuanţe:



Eu momentan folosesc nuanţa 35 ( Sand) care nu mi se pare deloc atât de închisă pe cât ar trebui să fie.
Dacă aveţi tenul foarte deschis la culoare, nu veţi putea folosi Vichy Dermablend :( Sorry!
Fiind un fdt foarte pigmentat cu acoperire foarte puternică, tenul poate părea destul de încărcat :(.
Deasemenea, tot din cauza pigmentarii puternice, trebuie să aveţi grijă la contur. Produsul trebuie întins foarte bine pe gât /urechi/ linia părului .

După o perioadă de la aplicare se formează acele cute foarte inestetice acolo unde aveţi voi ridurile de expresie ( ex: la gură, ochi ).
Eu am cearcănele destul de pronunţate, iar cu acest  fond de ten nu mai este necesar să aplic şi anticearcăn – Vichy face toată treaba :)

Eu personal acord acestui produs nota 9 din 10 şi asta pentru că acoperă extreme de bine !
Sunt foarte mulţumită şi îl recomand cu căldură.

Am uploadat şi 2 poze din look-ul "Gold and green în the summer"  în care am purtat acest fond de ten.( believe me faţa mea nu este friendly lately)












Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu