joi, 17 mai 2012

Classic pretty pink



Hello Friends,

A venit rândul unei noi postări din categoria " Make-up on others", iar pentru asta trebuie să îi mulţumim prietenei mele , Andrada :)
Am ales o altă versiune a look-ului " Small -eyes Pin-up", o versiune mai roz.

 S-a potrivit de minune ,  pentru că Andrada chiar are ochii mici şi rotunzi.

Este un machiaj simplu, de zi, care mie personal mi se pare foarte feminin şi classy. Dacă înlocuim gloss-ul cu un ruj mai închis ( roşu , burgund, maro etc) acest machiaj se poate transforma într-un look de seara genial.

Am folosit nuanţele de nud din paleta Sleek OSS şi roz-ul din paleta Fraulein.
Deasemenea, pentru că are gene foarte scurte, aproape invizibile, am ales să îi aplic 3 gene false ( individuale ) în colţul exterior al ochiului.

Machiajul feţei este cel clasic , crema matifianta, fond de ten ,corector, pudră , contur şi highlighter.

Vă las cu pozele ca sunt conştientă că va cam plictisesc cu atâta scris.






































Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu