marți, 15 mai 2012

Inspired by Havana Brown


Hello friends,


Look-ul pentru azi din categoria “Inspired by”  a fost cerut de Rux (sper că îţi va plăcea ce a ieşit J ) şi anume: Havana Brown, video-ul “We run the night”  şi pentru a fi şi mai exactaJ secvenţele când este la platane( doing her thing J )

Our first makeup request! Yeeeeeey me so excited J

Să trecem la treabă! J

Pe pleoapa superioară am început prin a aplica un fard auriu pe toată suprafaţa (I’ve used only Sleek-OSSJ ). Pentru colţul exterior am optat să amestec două culori, gri închis şi maron închis din aceasi paletă. Tuş negru uşor extins( nu am avut genele false la îndemână J ).

Pe pleoapa inferioară am optat pentru acelaşi mix de culori în colţul exterior, iar în cel interior am folosit auriu J si le-am extins destul de mult.

Lots and lots and lots of mascara since I didn’t used falsiesJ

Pentru buze am folosit un luciu de buze incolor cu mici particule sclipicioase şi suntem GATA!









Stay CHIC!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu