miercuri, 2 mai 2012

A pop of red and orange


Hello friends,

Machiajul pentru azi este unul pe care l-am purtat destul de des în ultima perioadă şi care îmi place foarte mult J pentru că am folosit acele nuanţe de roşu din paleta de 72 de culori(wich  I don’t normally use)

Pentru postarea de azi o să pun o poză cu trusa în care am numerotat culorile în ordinea folosirii lor…motivul? Ei bine am optat să adaug câte un pic din toate, iar culoarea finală nu aş putea să o definesc  clar J.

Am început cu o nuanţă bej(apropiată de culoarea pielii) pe toată pleoapa mobilă, urmând apoi să  adaug gradual câte un pic din fiecare culoare marcată în poză de mai jos (concentrându-mi atenţia în V-ul exterior). Pentru pliu am optat pentru nuanţă de portocaliu/cărămiziu.


Conturul ochiului l-am făcut cu ajutorul unui creion maro închis(foarte cremos si pigmentat), unind pleoapa superioară cu cea inferioară (cat eye J ). O nuanţă alb perlat pentru iluminarea arcadei, rimel, clasicul machiaj al feţei, un ruj rose-nude şi suntem gata!









Stay CHIC!

M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu