joi, 24 mai 2012

May Sunset


Hello Friends,

Pentru că este o zi extrem de mohorâtă şi care nu face altceva decât să te conducă spre pat sau depresie , m-am gândit să vă înveselesc cu un look foarte summery aşa  :)

L-am numit May Sunset ,  şi este un machiaj care se adaptează pe orice formă / culoare a ochilor.

V-am făcut o mică schiţa mai jos în care puteţi vedea ce ,cum am aplicat( m-am gândit că e mai uşor decât să scriu 7 rânduri plictisitoare ).
Deasemenea, tot mai jos am înşirat produsele folosite.

Well …Enjoy :)



















Produse folosite:

Ochi:
Eyelid Primer - ELF
Paleta Sleek Sunset
Mascara L’oreal Million Lashes
Creion ( linia apei) Oriflame Hypnotic Shimmer Eye Pencil 


Sprâncene:
 Revlon Vital Radiance Brow Kit nuanţa 04 Brunette 

Faţa:
Fond de ten Vichy Dermablend – 35 Sand
Pudră Vichy Dermablend Loose Powder 
Contur L’oreal Glam Bronze
Blush – Paleta Fraulein – O nuanţă de piersică
Highlighter  - Boots no7 Vanilla

Buze:
Ruj Avon  ( s-a dezlipit eticheta şi nu mai ştiu ce nuanţa este , dar ştiu sigur că nu mai se găseşte în catalog)
Luciu de buze Flormar SuperShine ( nici pentru acesta nu îi cunosc nuanţa , însă este  extrem de roşu şi superb)













Acestea fiind spuse,
Stay CHIC!
Jo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu