miercuri, 9 mai 2012

Review Avon Glimmerstick Diamonds


Hello Friends,


Cum aţi citi încă din titlul postarii, pentru azi am pregătit un review pentru Avon Glimmersticks Diamonds.

Let’s get this review going! J

Ambalajul este negru,clasic al unui creion retractabil pentru ochi, iar scrisul este holografic. Gama de culori, din punctul meu de vedere acoperă cam toate nuanţele de care ai nevoie şi anume:

·         Flashy Copper - Auriu

·         Black Ice - Negru

·         Brown Sugar - Maro

·         Emerald Green - Verde închis

·         Twilight Sparkle - Albastru închis

·         Smokey Diamond - Gri

·         Sugar Plum - Mov închis


Well here comes the amazing part (sună cam corporatist propoziţia asta, dar în cazul de faţă mi s-a părut că se potriveşteJ)

Textura minei este foarte cremoasă ce se întinde foarte uşor pe pleoapă, lucru ce permite folosirea atât pe post de eyeliner  simplu  cât şi ca bază pentru un fard.  La prima aplicare am crezut că se va imprima pe partea superioară a pleoapei, iar pe parcursul zilei culoarea se va estompa tocmai din cauza texturii sale….ei bine NU! Mare mi-a fost mirarea când am observat că NU s-a întins absolut deloc, iar pigmentarea a rămas aceaşi!!! I mean WOW!

Lucrul ce m-a cucerit au fost acele mici şi fine particule de sclipici din compoziţia minei, ce dau un aer aparte machiajului.

Singurul “defect” (dacă pot să îi zic aşa) este cantitatea mică de produs, 0.28 grame.

Din partea mea…THUMBS UP all the way!

NB: am observat în noul catalog că a mai apărut o variantă a acestor creioane(perlate şi nu sclipicioase), Avon Glimmersticks Chromes( review on those soon J )

Mai jos aveţi câteva swatch-uri  ale culorilor pe care le am momentan şi intenţionez să mi le iau pe toate( you can’t beat this quality at this price J )





P.S: Vă rog să scuzaţi luminozitatea pozelor, dar sunt făcute în zile diferite (prima într-o zi însorită, iar cea de-a douaazi J )

Stay CHIC!
M



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu