marți, 29 mai 2012

Bronze Coral Look


Hello Friends,

Ce ziceţi de acestă zi frumoasă şi ÎNSORITĂ?! Eu sunt de-a dreptul încântată şi mă bucur de fiecare clipă de soare şi căldură! J

Look-ul pentru azi este unul  ceva mai îndrăzneţ, dar care mie îmi place foarte mult! J

Am aplicat pe pleoapa superioară o nuanţă de roz ceva mai închis(Sleek- OSS) urmată de portocaliu în pliul ochiului (Sleek – Sunset) şi auriu în colţul intern al ochiului. Conturul ochiului l-am obţinut cu ajutorul unui creion negru cremos (Oriflame Kohl Pencil – Black) şi pe linia apei am folosit o nuanţă de albastru închis (Avon Colortrend – Deep Blue). Mai multe straturi de mascara şi partea suprioară este gata.

Pe pleoapa inferioară am optat pentru aceaşi ordine a fardurilor, auriu în colţul interior şi portocaliu în V-ul exterior J.

Pentru buze am ales să folosesc un ruj corai şi anume Oriflame – Coral Rose.












Bucuraţi-vă de acestă zi frumoasă! J

Stay CHIC!
M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu