joi, 3 mai 2012

Gold and Green in the summer


Hello friends,


Astăzi vin cu un look de vară, simplu de realizat şi foarte fresh :)

Nu o să descriu prea mult cum ,ce şi unde am aplicat, am zis mai bine să bun câteva poze cu produsele şi unde le-am folosit.

Am aplicat pe întreg pliul şi pe pleoapa inferioară o nuanţă de auriu din paleta Sleek Sunset, după care în colţul interior şi pe arcadă am folosit un fard mono de la Oriflame, nuanţa Champagne Pearl.  Am trasat o dungă de liner Avon Glimerstick Diamonds - Emereald Glow pe care am smudge-uit-o uşor cu ajutorul unei pensule. Pe linia apei am aplicat un strop de creion alb după care mascara, şi am terminat cu ochii.
Produsele pe care le-am folosit pentru machiajul feţei o să le înşir mai jos.

Rezultat :




















Faţă:

Cremă de zi Nivea Matifying Day Care
Fond de ten Vichy Derma Blend - Sand
Anticearcăn MAC
Pudră Terracota Flormar
Iluminator Boots No7- Vanilla
Contur- L'oreal Glam Bronze 05

Ochi:

Eyelid Primer ELF
Sleek Sunset - 1
Fard Mono - Oriflame Pure Colour -   Champagne Pearl - 2
Avon Glimerstick Diamonds - Emereald Glow - 3
Mascara L'oreal Million Lashes


Sprâncene:

Revlon Vital Radiance Brow Kit nuanţa 04 Brunette



Buze :
L'oreal Colour Riche - Intense Fuchsia



Cam asta ar fi tot. Sper sa va fie de folos!

Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu