joi, 31 mai 2012

Easy Brown Smokey Eyes


Hello Friends,

Pentru astăzi am pregătit un look foarte simplu, de seară.
Nu m-am putut abţine şi am ales să folosesc culoarea mă preferata : Maro :)
O să vă înşir mai jos toate produsele folosite şi deasemenea şi tehnica pe care am utilizat-o pentru machiajul ochilor.

Vă las acum cu pozele.
















Faţa:

Cremă de zi matifiantă Nivea Mattifying
Fond de ten L'oreal Infailible
Concealer MAC
Contur Fraulein Contour Palette
Blush Fraulein - O nuanţă adorabilă de piersică
Pudră Flormar Terracota Powder

Ochi:

Sleek OSS - Gift Basket şi Boxed
Creion negru Flormar
Rimmel L'oreal Million Lashes


Sprâncene:

Revlon Vital Radiance Brow Kit nuanţa 04 Brunette

Buze:

Avon Color Trend Kiss'n'Go - First Date








Stay Chic!
Jo





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu