miercuri, 16 mai 2012

Don't - Earthquake Liner


Hello Friends,


Aseară , când mă pregăteam de somn, am avut o revelaţie: un nou Don't pentru voi! :)

Cum aţi văzut deja în titlul postării , subiectul pe care îl vom atinge astăzi este eyeliner-ul sau tuşul.

Aş vrea să încep prin a spune că le admir pe toate cele care îşi rezervă un minimum de timp necesar dimineaţa pentru a se machia.
O femeie ar trebui să fie, printre multe altele, cochetă şi îngrijită, iar machiajul joacă un rol foarte important.
Însă , dacă nu vă descurcaţi cu tuşul, renunţaţi pentru moment.
Nimănui  nu îi place să compare eyeliner-ul vostru cu EKG-ul unui bărbat care aleargă pe bandă şi suferă un infarct fix în momentul acela.
Totul ţine de îndemânare şi mai ales de experienţă. Nimeni nu se naşte cu acest skill! Da , poate că unele fete au control mai bun decât altele , însă , în mare parte este vorba de exersare.


M-am gândit că ar fi bine să împărtăşesc cu voi experienţa mea cu această unealtă şi cum am învăţat să îl folosesc.
Pasiunea mea pentru make-up a început acum muuuulti ani, şi ca multe alte fete - a fost un dezastru! :)))
La fel şi această blestemată dungă neagră care se trasează la baza genelor, pe pleoapa superioară.

Am început mai întâi cu un creion cu mină moale ( ADA- I must say). Trasam dunga, în zig-zag bineînţeles, după care începeam să şterg/întind/corectez cu un beţişor de vată (sau ,dacă aveţi la îndemână, o pensulă pentru smudge - It's brilliant)

După ce m-am perfecţionat în ale creionului, mi-am achiziţionat un tuş lichid .
Există 2 feluri de pensule pentru acest tip de liner: tare - stil creion şi moale - din păr (natural sau artificial).
De preferat este să începeţi cu cel cu pensulă tare pentru că este mult mai uşor de manevrat şi nu lasă atât de multe cute pe pleoapa.
Apoi am descoperit şi liner-ul stilou ( este cilindric şi mai lung- exact ca un stilou ). Are acelaşi tip de peniţa ( tare) şi l-am găsit şi mai uşor de utilizat pentru că este foarte uşor de ţinut în mână şi îţi dă foarte mult control asupra ceea ce faci. Lichidul curge încontinuu, nu trebui să te opreşti tu şi să te aprovizionezi din sticluţă.
După aceea, mi-a fost destul de uşor să aplic tuşul cu pensula moale şi cel de tip gel, cu ajutorul unei pensule din păr ( pointed sau small angled)


Dears, vă spun din nou, e vorba de exerciţiu! Nu este fizică cuantică, aşa că practice , practice , practice !!!! şi veţi reuşi şi voi să obţineţi asta :














Regula de aur , din punctul meu de vedere, este să nu trasaţi o dungă din prima, fără să ridicaţi pensula de pe pleoapă, ci să trasaţi linii micuţe, cu pauze. Aveţi mai mult control şi este mult mai uşor de corectat dacă aţi greşit.

Testaţi toate modelele de liner şi vedeţi cu care vă împăcaţi mai bine. Exersaţi acasă, când aveţi puţin timp liber, până căpătaţi experienţă. Nu e ok ca tuşul să arate de parcă ar fi fost aplicat în timpul unui cutremur de 7 grade pe scara Richter. :)
 Am upload-at câteva poze cu modele de liner:


                                                                         Creion


Tuş  Lichid - cu diferite penite

 


Tuş  Lichid - tip stilou




  Gel Eyeliner



Acestea fiind spuse, good luck practicing !


Stay CHIC!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu