miercuri, 30 mai 2012

Carmex Review

Hello friends,

Uitându-mă peste rubrica noastră de reviews am observat un lucru: nu prea avem articole despre rujuri/glossuri/ balsam de buze…aşadar şi prin urmare azi vă vorbesc despre un altfel de produs.

Voi începe cu un balsam de buze: CARMEX!

Am aflat despre acest produs minune( şi nu glumesc când zic asta J ) acum ceva timp(mai exact ani J) când a început pasiunea mea pentru machiaj şi tot ce ţine de acest domeniu. Prima dată l-am achizionat din farmacie şi eram foarte curioasă să văd despre ce e vorba şi de ce este aşa de lăudatei bine chiar este lăudabil şi a devenit my go to lipbalmJ.

Carmex se poate găsi sub mai multe forme, atât solidă(tub clasic de balsam şi la cutiuţă) şi sub formă lichidă(luciu de buze). Încă nu l-am încercat pe cel lichid, dar pe celelalte două LE ADOR! Indiferent cât de crăpate sau uscate ar fi buzele, produsul acesta face ce promite! Preţul este foarte ok comparativ cu calitatea şi cantitatea produsului.

Are o compoziţie foarte hrănitoare pentru buze şi refreshing(dacă pot să zic aşa J ) deoarece conţine mentol (îmi place la nebunie senzaţia dată…uşor de plump). Are numai bile albe din punctul meu de vedere!

Am găsit şi o bilă neagră şi anume că pe piaţa din România se găsesc numai balsamurile în formula originală(mentol) şi nu se găsesc şi cele fructate.

Ca să închei acest mic review în aceaşi notă: vă recomand să îl încercaţi, chiar merită!





P.S: era să uit să menţionez că au şi FPS 15


Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu