marți, 8 mai 2012

Flower Mask

Hello friends,


Pentru azi am pregătit un machiaj ce îl încadrăm în rubrica “Fantasy” a blogului nostru. Este unul foarte drag mie pentru că are o însemnătate aparte, fiind primul meu look de acest gen.

Povestea este una cât se poate de simplă J. Acum ceva ani hoinăream meleagurile google-iene(cred că trebuie să brevetez cuvântul astaJ ) şi am dat peste face-chart-urile de la MAC(halloween collection)…m-au atras ca un magnet şi am zis că ar trebui să încerc şi eu unul ceva mai simplu pentru început and that was that!

Încep prin a menţiona că produsele folosite nu erau nicidecum “profi” sau cine ştie ce branduri, abia îmi cumpărasem o paletă Ruby Rose(de acolo a început totulJ) cu foarte multe culori şi am zis să fac ceva în care să folosesc cât mai multe nuanţe…şi  a ieşit ce a ieşitJ (de care sunt şi acum foarte mândră).

Odată cu acest "flower mask" m-am îndrăgostit de acesta latură a makeup-ului, fantasy şi efecte speciale, pentru că îţi da frâu liber imaginaţiei şi nu eşti constrâns de nimic!
Acum voi lăsa pozele să vorbească de la sine! J







Stay CHIC!

M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu