vineri, 20 iulie 2012

Wainting for the Weekend Makeup


Hello friends,

Pentru această minunată zi de VINERI am pregătit un look colorat ce mă duce cu gândul la mareeeeee şi distracţiile specifice verii.
Nu mă mai lungesc cu vorba şi vă spun că pentru acest machiaj am folosit paleta Sleek – Sunset şi paleta de 72 de culori.
Pentru pleoapa superioară am vrut să creez un frumos degrade, începând cu auriu în colţul interior, urmat de portocaliu şi pentru V-ul exterior am optat să adaug un burgundy,toate din aceaşi paletă (Sunset). Pleoapa inferioară este subliniată cu ajutorul unei nuanţe de mov pastel J(72 eyeshadow palette)
Mascara Mascara Mascara!
Crema nuanţatoare de la Balea – Bronze pentru faţă şi un ruj ceva mai puternic, pretty pink J








Have a CHICtastic weekend!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu