vineri, 13 iulie 2012

Glossy Makeup - Păpuşa Nebună


Hello Friends,

Acest look face parte atât din categoria Fantasy cât şi din Inspired by, pentru că am folosit imaginea de mai jos pentru inspiraţie.



Şi după cum foarte bine spune titlul, astăzi am jucat pe "Păpuşa Nebună" :)

Nu am mare lucru ce să vă povestesc decât că am folosit Paleta Fraulein 120 ( cu care cred că v-aţi familiarizat deja) pentru tot machiajul ochilor , peste care am aplicat un mix format din o parte vaselină cosmetică Balea şi o parte gloss transparent Nivea. Asta pentru a crea efectul glossy :D

Sprâncenele sunt colorate cu o nuanţă de roşu din Paleta Fraulein 120 peste care am accentuat cu un ruj Avon Color Trend - Kiss'n'Go Raisin Wine.

Blushul este tot din paleta Fraulein, cel mai nebun roz pe care această paletă îl deţine.

Iar rujul este de la Avon Plump Pout - Chilli peste care am aplicat acelaşi gloss transparent de la Nivea pe care l-am folosit şi pentru ochi.

Sper să nu vă sperie prea rău pozele :)




























 

Stay crazy and CHIC!
Jo

2 comentarii: