miercuri, 25 iulie 2012

Avon Glimmerstick Chrome Review

Hello friends,

Pentru astăzi revin cu un nou articol, un review pentru Avon Glimmerstick Chrome, aşa cum v-am promis acum ceva timpJ.

Au acelaşi ambalaj ca şi gama Diamonds, exceptând scrisul holografic. Gama completă de culori conţine 6 nuanţe:

·         Ultra Violet

·         Night Star

·         Mocha Flash

·         Flashy Steel

·         Burgundy Shock

·         Vivid Grey




Momentan am numai primele 3 nuanţe dintre cele 6, iar tocmai ce mi-am comandat şi Burgundy Shock J.

Consistenţa este identică cu cea a celor din gama Diamonds, numai că acestea nu au acele mici particule de sclipici, ci au un aspect perlat.

Rezistenţa pe pleoapa este WOW! Mă bucur enorm că am descoperit aceste creioane pentru că sunt INCREDIBILE!

Singură obiecţie pe care o am este legată de Mocha Flash şi de pigmentare, mă aşteptam să fie un maro mult mai intens, in rest THUMBS UP!!

Cum am spus şi în review-ul celor Diamonds…you can’t beat this quality at this price! J (I mean it!!!)

Mai jos am ataşat câteva poze cu nuanţele pe care le am în posesie( cum sună asta J)


Stay CHIC!
M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu