marți, 24 iulie 2012

Colour Madness

Hello friends,


“Frâu liber imaginaţiei” sunt cuvintele care caracterizează cel mai bine machiajul pregătit pentru astăzi.

Într-un moment de plictiseală şi inspiraţie maximă, m-am pus în faţa oglinzii şi m-am înconjurat de farduri şi pensule şi am început să mă joc cu, culorile J.

Iniţial am vrut să fac un “cut-crease” purtabil dar nu m-am putut opri aici J.

Let’s get down to business!

Am început prin a-mi trasa uşor cu un creion negru cremos, dungă pentru cut-crease şi de aici a început nebuniaJ. În primul rând am blend-uit bine creionul negru împreună cu un fard de aceaşi culoare, urmat de un verde închis şi galben(toate mateJ ). În colţul interior al ochiului am optat pentru un galben mat puternic, un verde lime şi o altă nunata ceva mai închisă(toate în acestă ordine).

Conturul ochilor l-am obţinut cu ajutorul unul tuş negru, numai că am făcut două codiţe şi nu unaJ.

În timp ce mă machiam am observat o bucăţică de dantelă şi mi s-a aprins un beculeţ….ce ar fi să folosesc trucul cu dantelă? J Zis şi Făcut!

Pentru buze am folosit ca şi bază un creion verde peste care am adăugat un tuş (tot verde, dar mai deschis) cu muuuuuult sidef J

N.B: vă rog încă de pe acum să scuzaţi calitatea pozelor, camera mea(nu înţeleg de ce) dar refuza să se focuseze pe ce trebuie J














Stay CHIC!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu