marți, 10 iulie 2012

Deep Blue Sea


Hello Friends,

Nu vă puteţi imagina cât de nerăbdătoare am fost să postez acest look.
Este gata de vreo 2 săptămâni să zic, dar am aşteptat momentul potrivit...şi iată că a venit!!!

Pentru acest look nu o să mai fac acea "schiţă" , şi nici nu o să stau să descriu prea mult, că presupun că se vede.
Ce am făcut, mai pe scurt, este că am aplicat un alb perlat sub acel sclipici şi pe arcadă. Sub acel albastru intens este negru ( pentru intensitate). Toate nuanţele de albastru sunt dintr-o mică trusă trio pe care am primit-o de la o prietenă ( no name ,but brilliant!! ). Sclipiciul l-am achiziţionat de la metrou Unirii ( vestitiul chioşc cu cosmetice de vis a vis de MCDonald's)

Pentru faţă am folosit aceiaşi rutină, blush din paleta de bluhsuri Fraulein şi un gloss nude.

Îmi place la nebunie acest machiaj şi sper să vă placă şi vouă.





















Drink water, stay out of the sun and , of course, stay CHIC!
Jo

Un comentariu: