joi, 12 iulie 2012

Oriflame Beauty Perfecting Face Primer Review


Hello Friends,

O să începem să facem o serie mai lungă de primere pentru faţă , mai exact eu voi face această serie pentru că eu sunt cea care are probleme cu excesul de sebum- luciul acela inestetic al fetei. Lucky M!
Voi începe cu un primer ieftin ( în comparaţie cu celelalte) , mai exact Oriflame Beauty Perfecting Face Primer.


Îl puteţi găsi în orice catalog Oriflame, luna aceasta la preţul de 20 de lei.
Descrierea produsului zice cam aşa :

"Machiajul de dimineaţă rezistă întreaga zi! Proprietăţile de reflexie a luminii şi emolienţii conferă pielii moliciune mătăsoasă şi facilitează aplicarea celorlalte produse de machiaj. Rezultatul este o bază perfectă de machiaj şi un look strălucitor."  Ya', sure!!

Nici pe departe.
Din punctul meu de vedere, în acest caz , se aplică vorbă "Cat dai, atâta face", which means NIMIC!

Ambalajul este foarte travel friendly, din plastic cu capac înfiletat (see photo) - 30 ml
Consistenta produsului este moale, foarte fluidă, de o culoare albicioasă. Se foloseşte o cantitate mică de produs, cât un bob de mazăre şi se întinde într-adevăr foarte bine pe ten.Apoi se aplică fondul de ten şi restul produselor , după preferinţe.
Ei bine, este absolut inutil, pentru că faţa mea a prins luciu cam după tot atâta timp de purtare ca a machiajului fără acest primer.

Sunt destul de dezamăgită.
Există o posibilitate, ca pentru persoanele cu tenul mai "prietenos" , să funcţioneze mult mai bine, iar efectul primerului să se vadă cu adevărat.

Cam asta am avut eu de zis despre acest produs, aşa că enjoy the rest of the day and don't go anywhere as M will come later today with a Make-up on someone :D

Stay CHIC,
Jo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu