marți, 31 iulie 2012

Gateau with a touch of Ultraviolet

Hello Friends,


Am revenit cu look care mie îmi place foarte mult şi pe care l-am purtat foarte des în ultima perioadă, tocmai pentru că îmi place foarte multJ.

Am folosit un singur fard pe toată pleoapa mobilă, Gateau din paleta Sleek OSS J urmat de Avon Glimmerstick Diamonds Sugar Plum cat-eye J. Puţin fard negru pe linia genelor, mascara şi partea de sus este gata! J

Pentru pleoapa inferioară am optat să folosesc tot Avon Glimmerstck Chrome în nunaţa Ultraviolet, iar pe linia apei un creion alb mat de la Pastel J.

Clasicul machiaj al fetei( pe care nu-l mai descriu pentru că deja îl ştiţi J) şi Carmex pe buzeJ

Dimineaţă arăta aşa:






Iar seara aşa:



Stay CHIC and envoy the rain!
M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu