marți, 17 iulie 2012

Orange with a twist of Lime Makeup

Hello Friends,


Este o postare târzie în noapte, dar pentru că noi vara nu dormim J)…am venit cu un nou look pentru acest minunat anotimp(hot hot hot J ).
Mi-am zis zilele trecute “ce-ar fi să combin verde cu portocaliu într-un machiaj?” şi mi-am şi răspuns “ce idee interesantă, voi încerca J”.

Zis şi făcut!

Machiajul pentru azi este foarte simplu şi uşor de realizat. Am folosit atât paleta de la Sleek – Sunset, cât şi paleta de 72 de culori( pentru că am fost nevoită să combin mai multe nuanţe de verde pentru a obţine culoarea perfectă).
În colţul interior al ochiului am optat să folosesc SUPERBA nuanţa portocalie din paleta Sunset, urmată apoi de mixul meu de culori verzulii. Paşii i-am repetat atât pentru partea superioară, cât şi pentru cea inferioară.
Avon Glimmerstick Diamonds – Emerald Glow pentru conturul ochilor, iar pe linia apei Oriflame Kohl Pencil – Nude. Un strugurel incolor şi cu sclipici pe buze and we are all done J.











Stay CHIC!
M





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu