miercuri, 27 iunie 2012

Review - Balea Vaseline


Hello Friends,


În timpul unei vizite la “DM”, plimbându-mă printre rafturi am observat ceva  ce mi-a atras atenţia instantaneu…şi anume Vaselină cosmetică J.


M-am gândit că ar fi o oportunitate foarte bună de a face şi un mic review asupra acestui produs. Citisem şi văzusem foarte multe cronici şi articole de genul “do it yourself” (heeeey ce idee bună mi-a venit J…surpiză J) legate de vaselină cu mult timp în urmă şi am căutat o perioadă destul de îndelungată prin farmacii, magazine, etc., dar fără nici un rezultat.

Este un produs foarte hrănitor pentru piele, în special pentru cea foarte uscată sau cu tendinţa de uscare, cum ar fi: buzele, mâinile, coatele sau călcâiele. Să fiţi atente să folosiţi o cantitate foarte mică, deoarece este foarte densă şi se întinde foarte bine.

Poate fi folosită pe post de balsam hrănitor, sau chiar îţi poţi pregăti singură un ruj, cu doar două ingrediente, ca de exemplu: un fard, pe care din greşeală l-ai scăpat şi s-a spart, amestecat cu puţină vaselină … crează un foarte frumos ruj handmade J (pe principiul că nimic nu se aruncă …totul se transformă J)

Eu personal sunt foarte încântată de proprietăţile acestui produs  şi îl folosesc frecvent. Vă invit şi pe voi să vă cumpăraţi, şi să ne scrieţi părerile voastre.


That’s about it!

Stay CHIC!

M








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu