joi, 21 iunie 2012

Black Widow Fantasy Makeup

Hello Friends,


Postarea pregătită pentru astăzi este din categoria “Fantasy” pentru că nu am mai postat de muuuuuuuuuultă vreme ceva de genul acestaJ.

Sursa de inspiraţie pentru acest machiaj a fost un face-chart de la MAC din colecţia lor pentru Halloween! Muahahahahaha (imagine that this is an evil laugh J )

Pentru acest machiaj am folosit numai paleta de 72 de culori, şi nuanţele folosite au fost doar două ( negru şi albastru J )

Stau de ceva vreme şi mă gândesc cum aş putea descrie paşii pe care i-am parcurs pentru a face acest look şi nu îmi găsesc cuvintele potrivete pentru explica în detaliu L (the sad fact is that I’m looking at this page for the last 2 hours J and nothing crossed my mind J )

Cum nu îmi găsesc cuvintele…voi lăsa pozele să vorbesca pentru mine!








Stay CHIC!

M










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu