miercuri, 13 iunie 2012

Heart Breaker Makeup Look


Hello Friends,


Pentru astăzi am pregătit un look foarte colorat, potrivit anotimpului meu preferat J

Lime Green, Aqua blue and Purple? All in the same makeup? Yap yap, it can be done !J De ce aceste culori? Pentru că am avut ca şi sursa de inspiraţie o eşarfă, a cărei combinaţie de culori îmi place foarte mult şi am zis să încerc să fac şi un machiaj (poate poate iese ceva drăguţ şi purtabil J ).

I’m totally in love with the results!

N.B: pentru acest look am folosit numai paleta de 72 de culoriJ

Am început prin a aplică pe pleoapa superioară un bleu deschis, urmat apoi în pliul ochiului de un verde lime şi am insistat mai mult(blenduit, nu-mi place cuvântul ăstaJ) în aşa fel încât trecerea de la o culoarea la alta să nu fie făcută printr-o linie de genul “cut-crease”.  Pe arcada am folosit un fard de nuanţa pielii, uşor perlat pentru a ilumina zona.  Un tuş albastru sidefat pentru cat-eye liner J.

Mascara…mascara…mascara!!! J

Pe pleopa inferioară am folosit în colţul extern un amestec între bleul folosit anterior şi o nunaţă de mov foarte pigmentată, iar cu acestea am făcut un double winged liner. Între tuş şi farduri, am adăugat un alb mat pentru a evidenţia codiţele J.  În colţul interior al ochiului am optat pentru acelaşi verde limeJ.

Pentru machiajul feţei am folosit crema nuanţatoare de la Balea (Bronze) şi puţin contur(as simple as thatJ )

Buzele sunt într-o nuanţă puternică de roz(ca să fie treaba treabă J)











În ceea ce priveşte titlul articolului de azi l-am ales pentru că mi-a plăcut ENORM rezultatul! J



Stay CHIC!

M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu