miercuri, 13 iunie 2012

Favoritele lunii Mai - Jo


Hello Friends,



Aş vrea să încep prin a îmi cere scuze pentru postările sărăcăcioase din ultima vreme, dar vă promit că acest lucru se va schimba şi că ne vom lua revanşa.

Astăzi vă voi vorbi puţin despre cele mai folosite produse pe luna ce a trecut. Veţi regăsi câteva dintre cele pe lunile trecute şi în luna mai , iar asta pentru că sunt foarte foarte bune :D

    1. Brevoxyl - este pe primul loc pentru că m-a ajutat să scap de nenorocita aceea de acnee care îmi invadase faţa ( cum v-am mai spus ). Promit să fac un review despre el cât de curând :)

    2. Gel de curăţare pentru fata Balea - not that much to say except it is amazing!( and also amazing price!)

    3. Crema de ochi anticearcăn Balea - nu am observat o îmbunătăţire prea vizibilă a cearcănelor, însă hidratează foarte bine acea zonă care este extrem de sensibilă

    4. Crema de zi  antirid cu Q10 pentru faţă de la Balea  - ce îmi place cel mai mult la această cremă este că hidratează foarte foarte bine

    5. Crema de faţă Sun Dance cu SPF 30 - IT'S A MUST THIS SEASON

    6. Antiperspirant Lady Speed Stick Light Perfume - de ce am simţit nevoia să îl trec şi pe el? Pentru că protejează extrem de bine şi mai ales că nu are miros. Astfel nu miros decât a parfumul cu care aleg să mă dau în ziua respectivă :D Awesomeee!

    7. Vichy Dermablend Loose Powder

    8. Revlon Vital Radiance Brow Kit nuanţa 04 Brunette - cu care cred v-am înnebunit deja

    9.  L'Oreal Million Lashes - :D

   10. Iluminator Boots No7 , nuanţa Vanilla - este foarte cremos, se întinde foarte bine şi arăta foarte drăguţ pe un ten bronzat pe care ai aplicat doar un BB cream :)




Acestea fiind spuse: Have a great morning and don't go anywhere 'cause later this day M will come with a magnificent look :D.

Stay CHIC ladies!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu