joi, 28 iunie 2012

Gift Basket Makeup Look

Hello Friends,

Pentru azi am pregătit un look uşor fumuriu în nuanţe arămii J  pe care l-am purtat zilele trecute la birou.
N.B: vă rog să luaţi în considerare că era 07:30 dimineaţa şi pozele sunt făcute într-o mare grabă…hint: uşor tremurate şi neclare J
Pe pleopa superioară am aplicat un fard arămiu(Gift Basket) sidefat din paleta Sleek – OSS, urmat apoi de Avon Glimmerstick Chrome – Mocha Flash atât pe liania apei cât şi cat-eye liner J (as always). Acelaşi fard l-am folosit şi pentru partea inferioară pentru a crea o continuitate.
Pentru machiajul feţei am folosit creama nuanţatoare de la Balea – Bronze, iar pentru buze am optat să aplic un strat subţire de ruj roşu( Dior Addictive – Red Seduction).







Stay CHIC!
M



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu