joi, 14 iunie 2012

Red Ridding Hood



Hello Friends,

Mulţi dintre voi deja ştiţi că am renunţat la blond şi am trecut la ... roşcat :)
Ei bine, acesta este primul look pe care l-am făcut fiind roşcată. Bineînţeles că nu m-am putut abţine să nu încerc un light green smokey eyes :).

Nu pot să vă spun prea multe despre tehnica machiajului pentru că este foarte simplă.

Am folosit atât pe pleoapa superioară cât şi pe cea inferioară un fard verde deschis ,dintr-o trusă anonimă , luată de la un boutique, dar care este absolut divină! Ştiţi genul acela de fard de la care nu aveţi nicio aşteptare dar el vine şi te dă pe spate ??? Ei bine, this is the case!

Peste această nuanţă de verde prăzuliu cu sidef auriu , am trasat o dungă alungită de Avon Glimmerstick Diamonds , culoarea Emerald Glow, pe care am încercat să o integrez puţin în fard cu ajutorul unei pensule de smudge.
Pe linia apei am folosit un creion de la Oriflame , Very me Double Trouble , nuanţa Goddess Green ( cea închisă). Câteva straturi de mascara şi gata cu ochii :)
Rutina machiajului feţei îl ştiţi deja . Ce pot să vă mai spun este că pentru buze am folosit un gloss roşu de la Flormar Supershine ( am pus o poză mai jos ca să vă faceţi o idee despre ce vorbesc).



Păi cam asta ar fi tot, şi deja e prea mult :).
Vă las cu pozele:













Stay CHIC!
Jo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu