sâmbătă, 16 iunie 2012

Emerald Glow Makeup

Hello Friends,

Cam târzie postarea mea de azi, dar sper să mă revanşez cu look-ul pe care l-am pregătit J! Simplu şi foarte văratic, acestea sunt cuvintele ce caracterizează machiajul pentru aziJ

Am folosit pe pleopa superioară un fard verde lime mat( paleta de 72 de culori) urmat de Avon Glimmerstick Diamonds – Emerald Glow pentru conturul ochilorJ. Pentru iluminarea arcadei am optat pentru o nuanţă apropriată de culoarea pielii uşor perlată. Câteva straturi de mascara şi partea superioară este gata! J

Pleoapa inferioară am conturat-o cu ajutorul unui creion bronze, Avon Glimmerstick Diamonds – Flashy CooperJ, iar pe linia apei am folosit Oriflame Kohl Liner – Nude.

N.B: Sunt absolut îndrăgostită până peste cap de aceste creioane!!!

Pentru machiajul fetei am folosit crema nuanţatoare de la Balea – Bronze şi pentru buze – Carmex!









Stay CHIC and have a FUNtastic weekend!

M




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu