miercuri, 5 septembrie 2012

Roz si Gri...si iar ROZ

Hello friends,


Long time no see! (dacă pot spune aşa J )

Chiar mă gândeam zilele trecute că mi-e dor să scriu articole noi pe blog, iar acum stau cu laptopul în faţă şi nu îmi găsesc cuvinteleJ…aşa că voi începe direct prin a descrie machiajul pregătit pentru astăzi.

Pe pleoapa superioară am folosit un roz pal(paleta de 72 de culori), iar în pliul ochiului am optat să folosesc o nuanţă de gri cu o uşoară tentă mov( tot paleta de 72 de culori J). Pentru ca trecerea dintre farduri să fie gradată, am blend-uit foarte bine culorile şi în felul acesta am eliminate acele linii dure şi inestetice. Tuş maro pe linia genelor superioare, cat-eye! J

Pentru pleoapa inferioară am folosit un creion de buze(roz puternic) şi pentru că este prea cremos, l-am fixat cu ajutorul unui fard FOARTE roz, aproape neonJ (paleta de 72 de culori).

Mascara, mascara, mascara şi creion alb mat pe linia apei, iar machiajul  este gata! J
 

 






 

Cam atât pentru astăzi…Stay CHIC!

M

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu