miercuri, 12 septembrie 2012

Culorile Toamnei

Hello friends,

Another day(well right now, night)…another quick look and post :)
Pentru azi am pregătit un machiaj de bazat numai pe culorile anotimpului ce tocmai a început! :)
Cum am spus şi mai sus, va fi o postare scurtă şi la obiect! :)
Pe pleoapa mobilă am folosit o nuanţă de portocaliu metalizat(Sleek-Sunset), iar în pliu am optat pentru un verde(tot metalizat MAC…denumirea îmi scapa :() şi am amestecat foarte bine culorile pentru ca trecerea dintre cele două să fie cât mai puţin vizibilă :). V-ul exterior al ochiului l-am accentuat cu ajutorul fardului negru şi a celui maro, mate de această dată.
Pe pleoapa inferioară am folosit acelaşi portocaliu aprins în interior, apoi am continuat cu un frumos maro metalizat(Sleek-Sunset).
Mascara Mascara Mascara şi suntem gata! :)








 Stay CHIC and iubibile :)!
M


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu