marți, 25 septembrie 2012

Deep Fire Makeup


Hello Friends,


Pentru azi am pregătit un look "hot"- aşa cum spune şi titlul postarii.

Pentru ochi am folosit paleta Sleek Glory, nuanţele Circle şi Central , iar în colţul exterior al ochiului am aplicat nuanţa Noir din paleta Sleek OSS.
Sneak peek din paleta Glory ( urmează şi un review pe cinste)




Rutina machiajului feţei îl ştiţi deja, singura diferenţă este că de data aceasta am ales să nu mai aplic blush ci să conturez foarte puternic cu ajutorul paletei Fraulein.
Pentru buze am folosit rujul Avon Plump Pout - "In the pink" peste care am adăugat puţin Blasam BEBE - Silky Vanilla.
Cam asta ar fi tot. Sper să vă placă şi vouă la fel de mult ce a ieşit cât mi-a plăcut şi mie :)












That's about all

Stay CHIC and enjoy your week :)
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu