vineri, 21 septembrie 2012

Back to School Makeup


Hello Friends,

Am venit cu un look foarte popular în ultima vreme - Back to school :)
De ce este popular presupun că nu mai trebuie să argumentez :)

Pentru machiajul ochilor am ales să folosesc 2 nuanţe neutre din paleta Fraulein şi creionul Avon Glimmerstick Diamonds, nuanţa Sugar Brown. Tehnica este simplă şi se vede destul de bine, aşa că nu voi mai face "schiţa" :)

Am ales un fond de ten matifiant Boots No7, peste care am aplicat pudra L'oreal Perfect Match.
Pomeţii i-am conturat cu ajutorul Paletei Fraulein iar blushul este din aceeaşi gamă.
Iar pe buze am aplicat rujul Avon Plump Pout - nuanţa " In the pink".


Rezultatul:


















Stay CHIC and count your money this weekend!
Jo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu