marți, 4 septembrie 2012

Bronzy Soft Smokey Eyes Look


Hello Friends,


Aşa cum v-am promis, începem în forţă cu multe look-uri şi review-uri.
Pentru astăzi v-am pregătit un machiaj foarte simplu de obţinut, perfect pentru un ten bronzat.

Ochii i-am conturat cu Avon Glimmerstick Diamonds Flashy Copper şi pentru puţină dramă, am aplicat 3 straturi de mascara L'oreal Million Cils.
Pentru faţă am ales Rimmel London Wake me up Foundation ( pentru că are acele mici particule iluminatoare) şi pudra Flormar Teracota.
Obrajii i-am conturat cu ajutorul puderi bronzante L'oreal Glam Bronze şi i-am iluminat cu Boots no.7 Vanilla- crema iluminatoare.
Rujul este Avon Colordisiac , nuanţa Can't resist coral.

Cam asta ar fi tot ce am făcut pentru a obţine acest look. Acum şi rezultatul:

















Stay CHIC Ladies!
Jo





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu